aylinsss vallahi o biraz abartıya kaçmış canım 😅 ben 65 gün önce normal doğum yaptım valla daha 15 günlükken tüm dikişlerim döküldü ki ondan öncesinde de dikişlerimle bi sıkıntı yaşamadım sadece dikkat ettim banyodan ve lavabodan sonra ıslak bırakmadım kuruladım krem vermişti doktor onu sürdüm gayet rahattım . Ki doğumdan 2 gün sonra zaten normale dönmüştüm bile sadece malum içinden bi can çıktığı için insan korkup temkinli davranıyor 🤷🏻♀️ Bende aynı senin gibi doğumda çok kilo almadım bebeğim de 3200kiloydu gayet rahat bi doğum oldu bence çok korkma