Mlk12 Eylul58 ben zaten arkadasa kendı dogumumla ılgılı tecrubemi paylaştım. Burada bunları anlatırken sezeryan doğum yapacak olan arkadasları korkutacak bır laf ettıgımı dusunmuyorum. Bakın baskalarının yorumlarınada. Sezeryan dogum yapıp agrıyla bas etmeye calıstıgını yazanlarda var. Burada herkes bır yorum bır dusunce paylasıyor. Saygı duymak gerekır elestırmek yerıne.
Eylul58 Mlk12 Saygi çerçevesinde bende kendi düşüncemi paylaştım zaten, sizde saygi duyun teşekkür😊 Sezaryen doğum yapanların hikayelerini de okuyun o vakit mutlaka çok rahat geçti diyene de rast geleceksinizdir, İyi aksamlaarr
MihricanA Mlk12 Ben çok zorlandim herkeste ayni degil tabiki ama kolay dogum olarak anlatıyorlar şaşırıyorum
Mlk12 MihricanA kendı kardeşimden gördüklerimi söyleyim size. Kardeşimde sezeryanla doğum yaptı. Doğumdan cıktıktan sonra cok asırı sancıları vardı. Hatta cok aglıyordu arada yurumesi gerekiyordu ama yataktan kapıya kadar zor yuruyordu ve 3 gun hastanede kaldı. Onun sezeryan dogumuda zor oldu.
MihricanA Mlk12 Ayni seyleri yaşadım aglayarak yürüyordum annem degistirdi oglumun altini hep bana bitek emzirmek icin veriyorlardi agladiginda hemen kalkip alamiyodum. Kalk yuru dediler bana da gaz sancisi oldu dikişler zorlandi
Mlk12 MihricanA işte bu durumu kendi kardesimdede cevremdede gördüğümden dolayı normal dogum yapan bırı olarak normal daha rahatlık sezeryana dıyorum. Ama cogu ınsan bunu yanlıs algılayıp konuyu bebege bakamamaya getırıo.
Seda5431 aylinsss bende hep kötü şeyler duydum annem bile beni doğururken 2 gün sancı çekmiş ama insandan insana değişiyor ben ilk doğumumu normal yaptım o kadar hızlı ilerledi ki herşey öğlen 1 de yatışım yapıldı akşam 5-6 gibi sancılarım başladı gece 1.30 da da doğum yaptım içte de dışta da çok dikişim vardı ama hamd olsun doğum masasından kalkar kalkmaz ayağa kalktım ve hastanede tek kaldım tek başıma o kadar dikişle çocuğu kaldırıp indirdim hiçbir sıkıntım olmadı şükür korkma canım ne kadar kötü düşünürsen o kadar zor olur hayırlısını dile ben kendimin normal doğum yapabileceğimi hiç düşünmezdim ama şükür çok rahat yaptım şimdi ikinci hamileliğim bunu da allahtan birşey çıkmazsa normal doğum yapmak istiyorum hayırlısıyla sağlıkla doğur inşallah canım 🙏🏻🙏🏻
Sonsuzguc Zdk ay yok be ne alakası var ben kendimi bildim bileli cok güldüğümde çişimi kacıran biriyim 😄 dogum yaptım bişey degişmedi hala asırı gülünce biraz kacıyo ama bunun dogum la alakası yok ben gülerken heryerim gevsiyor galiba 😂 yani dikiş falanda olsa iyilesiyor bi kac ay sonra izi bile kalmıyor korkmayın 🙏