aylinsss bende aynı durumda idim yani çok kararszdım normal istiyordum yaparm diyordum ama duyduklarmdan sonra vazgeçtim kişiye göre değişiyrmuş gerçi ama bilmiyorum doktora sordum ewt dedi 2 ay faln oturmkta zorlanrsn dikişin çok olursa dedi çock sığmyo omzu takılıyo mecbur kesiliyo dedi sonra vajina eski halinde olmuyo oda doğru dedi onuda sordum sonra doğum hastamesinde bir tanıdığa sordum altına kaçırabiliyorsn dedi normal doğumda bende sezeryana döndüm artm dedim yapamayacağm yarın 8:30 da gidicez aldırmaya dua edin olurmu allh herkeze kolay doğum versin🙏