Mlk12
sezeryan doğumda karnını kesıyorlar kac dikiş atılıyor belli değil. Ayrıyeten hemen ayaklanıp rahat hareket edemıyorsun ama normal oyle degıl doğurunca rahatsın. Doktorlar bıle oncelık normal dogum dıyorlar
Ayriyeten hemen ayaklanip rahat hareket edemiyorsun?? Ne demek bu acaba??
Doğal olarak sezaryen olanlar “kalkamiyorsa” “hareket edemiyorsa” bebekleriylede ilgilenemiyorlardir dimi!
Ne yazdığını bilmeyen sizsiniz bu durumda.. 😊