Sevgili anneler merhaba 36.haftamdayım ilk gebeliğim herşey normal gidiyor doktorum normal doğuma teşvik ediyor çok kilo almadın hareketli hamilelik geçirdin bebek de çok iri değil normal yapabilirsin diyor ama ben çok korkuyorum duydugum hikayelerden olabilir annem dahil hep kötü hikayeler duydum yok makata kadar dikişim vardı yok oturamadım bir ay yok lavaboya gidemedim vs vs hikayeler çok kararsızım benim için sezeryan on dak daha kolay ama ben normali yapabilecegini düşünüyorum doğanız gereği diyor doktorum var mı tecrübeleriniz tavsiyeleriniz😭