durunun_annesi60 ebru05 7+4um bende bugün duydum o minik kalp atışlarını nasıl güzel bir histir bu Rabbım isteyen herkese tattirsin 🙏
Masal2020 durunun_annesi60 benimde 7+4 yarın duymak için gidicez inşallah duyarız çok heyecanlı o duygunu tahmin ediyorum canım allah herkese nasip etsin
Ftmgrbzchngr Honeyss hayır görmedim canım bıgün gittim doktora karından ultrasonla baktı gözükmedi kan verdim beta değerim de 6057çıktı ama göremedi doktor. Sen gördün mü?
Fat-45fat Kızlar hepinize bir sorum var hamile olduğunuzu öğrendiğinizden beri rüyanızda korkutuyorlarmı ..Hergün korkutuyorlar ya duada okuyorum ama
durunun_annesi60 Fat-45fat ara ara bendede oluyor canım o kabuslar ayetel kursi okumadan uyumuyorum o gece rahat uyuyorum
Kuzzucuk Fat-45fat bir tavsiyede bulunabilirm netten cin mektubu nu bulup yazdiirp odaniza Koyun hatta vc banyo haric her odaya koyabilirsiniz peygamber efendimizin cin mektubu yazarsaniz bulursunuz
Selin48 Saripapatyam1 canım bel ağrısı magnezyum eksikliğinden oluyor hergün bir tane maden suyu iç mutlaka bana çok dediler içmedim şuan 22 haftalığız kalça kemiğime kadar aşırı ağrıyor çok pişmanım içmediğime
durunun_annesi60 Momgulizar hiç mide bulantısı yaşamadım şimdiye kadar aslında nasıl hamileyim mide bulantım yok diye suphe duyduğum bile oldu🤦♀️akşamları yaşadığım şişkinlik dışında güzel ilerliyorum☺️
Seda18 Ftmgrbzchngr bende 6+5 haftalık hemileyim kese göründü fakat bebek görülmedi inşAllah siz keseyi bizde bebeği görürüz 🤲🏻🥰
[silindi] Dilekcakiroglu bende doktoruma yazdım bugün yediğin dokunmuştur dedi ama insan tedirgin oluyor
patuli ikincimucizemmmm 8+3 bizde sabah bulantıları var üç gündür. Öncesinde gündüz bulantı oluyodu her yemeği yiyemiyorum
Mssm patuli biz tam 9+1 olduk ama hiç belirtim yok mide bulantısı felan sıfır bizde mi sorun var iştah mükemmel yani anlayamadım🤔
Klcygmr Bugün 6 haftalık oldum bende haftaya doktor kontrolüm var ama inanılmaz mide bulantısı yanma ve mide ağrısı yaşıyorum şuan 😊
Dilekcakiroglu [silindi] sanırım yiyip içtiklerimize biraz dikkat etmemiz gerekiyor. Birkaç gündür çok hafif şeyler yiyorum ben. Özellikle midemdeki o problem oldukça azaldı.
PurpleTail Aynur-13 aynen bende de..Ya bari bişeye aşeriyim diyorum o da olmuyor:) herseyi yiyorum spesifik birsey yok:)
Aynur-13 PurpleTail bende de aynı durum inşallah böyle devam eder ve çok keyifli bi hamilelik geçiririz ❤️
Busragunay Ozgenurrtuncc benim kan değerim 7000 üstü çıktı tahminen 5 haftalık gibi ama doktora gitmedim daha kalp atışı duyulmaz diye ne zaman gitmeliyim acaba bir bilginiz var mı ?
Mervisr Busragunay bence gitmelisin benim değerim 4500 ken kalp atışını duymuştuk oldukça yüksek değerin
Prenssannesi01 Busragunay 6+5 gittik biz kalp atısı için duyamadık doktor çok küçük oldugu için buna izn vermiyor dedi 7+4 de duyduk cok sükür darısı size genelde 7 haftadan sonra duyuluyor
Aslizngnkck ikincimucizemmmm 4+4 haftalıktan herkese merhabalar 🤭😊 bu haftalarda kasık ağrıları çok olan var mı adet ağrısı gibi.
Misraaaut Aslizngnkck benim çok fazlaa var kasık ve bel ağrım amaa tam haftayı bilmiyorum cuma öğrenicem beta 139 cıktı
gunsa1 Aslizngnkck benim çok fazla olmustu sanki içimi söküyolardı günlerce cektim onu öğrendiğimde 4+1 dim😊