miremtenyo bana yardimci olurmusunuz bende yeni hamileyim 4 sene cocum olmadi ve simdi oldu 5 haftalikim
ikincimucizemmmm Meryem_34 normal canım bazılarında hiç olmuyor bazılarında geç başlayabiliyor merak etme
ikincimucizemmmm Aynur-13 ayyy keşke benimde migdem bulanmasa şanslı hamişlerdensin canım keyfini çıkar
Durunbigeldim Dilara-23 bende 5+6 yım 6 gün önce gördük keseyi. Doktor bana beta takibi yapmadı ama. 4 şubatta kalp atışı için gidicez
Fat-45fat 5+4 Suanlık bende temizlik yaparken hemen yoruluyorum Belim agrıyo .akşam yemeğinden sonra yatınca belim Batıyo kalkınca kasığım 😀😀
ikincimucizemmmm Fat-45fat kendini çok yorma canım benimde özellikle ev süpürünce agrım oluyor birde beş yaşında oğlum var akşama kadar onunla koşuşturuyorum akşama çok yorgun düşüyorum
Fat-45fat ikincimucizemmmm aynen Canım sende kendini çok yorma .İnsan dayanamayıp kalkıp temizlik yapmak istiyor isteristemez ama yapacak birsey yok yavaş yavaş yapıyorum artık
Momgulizar ikincimucizemmmm 7+4 mide bulantim var kese duvarında da kan birikmiş yatıyorum ben riskli olduğum için
ozlmakdmr ikincimucizemmmm 6+3 hamileyim sabahları aşırı baş dönmem oluyo baygınlık yaratıcak kadar. Kasıklarımda ara ara ağrı ve bel ağrım var gögüslerimdeki hassasiyeti söylememe gerek yok galiba. Önümüzdeki hafta kalbini duymaya gidicez inşallah 🙏🙏🙏
ikincimucizemmmm ozlmakdmr inşallah duyarsın canım benim göğüslerim özellikle banyoya girdiğimde çok agrıyor zor duş alıyorum
ArenMom ozlmakdmr benimde 6+3 ama hiç belirti yok sabah uyandıgımda bel agrısı oluyo göğüsler şiş ama agrı yok normalmi
Aslisila Honeyss yaaa benim uygulamaya göre 4+1 ama dünden önceki gün testim 38 çıkmıştı daha adetim bile yarın aslında 🤷🏻♀️
Momgulizar ikincimucizemmmm inşallah 🙏 mide bulantısı için tuzlu kraker ve sarı leblebi yiyebilirsin ben öyle yapıyorum mecbur ilaç istemedim
ozlmakdmr ikincimucizemmmm inşallah çok tedirgin bi süreç acaba duyabilicekmiyiz düşüncesi insanı korkutuyor. Bende çok zor dul alıyorum sanki kopucaklarmış gibi hissediyorum 🤦♀️
durunun_annesi60 Momgulizar hiç mide bulantısı yaşamadım şimdiye kadar aslında nasıl hamileyim mide bulantım yok diye suphe duyduğum bile oldu🤦♀️akşamları yaşadığım şişkinlik dışında güzel ilerliyorum☺️