Selam kızlar hepimizin kolay hamilelik doğum geçirmesi dileğiyle 🙏🏼 Bizde 5+6 olduk en son beta gecen hafta 1214 dü ama ultrasyonda gözükmedi bu hafta perşembe gözükür insallah 🙏🏼 Benim mide bulantım bas dönmesi falanda yok herşeyi yiyip içiyorum çok şükür sadece kasık ağrılarım var sizdede oluyormu kasık ağrısı ?🤗