Ruzgarperisi ikincimucizemmmm bilmiyorum ama günüm geçiyor 2 gündür.adet ağrısı oldu kaç sefer.ama olmadım. Beklicem biraz daha
ikincimucizemmmm ebru05 bence duyarsın canım çünkü benim doktorum 6+2 de sesledi beni kalp atışı için inş duyarsın pıtpıtları
Ewinter ikincimucizemmmm benimde 6+3 keseyi gorebildim daha inşallah sizin gibi kalp seslerini duymak da nasip olur
ikincimucizemmmm ebru05 inşallah bendeheyecanla cumartesiyi bekliyorum günler zor geçiyor ikinci bebişim olmasına rağmen sanki ilk gibi heyecanlıyım ya
Aysenur-ozturk Elifkskl bende 4+3 hiç bişeyim yok bişeyim olsun diye dua ediyorum akıntım var sadece sürekli gidip bhcg verme isteği var
Rana-10 4+5 bazen kasık karın ağrısı oluyor mide bulantısı falan da yok gece sabaha kadar uyanığım uyku sıfır🙄 dün betam 374 çıktı haftaya kese için gideceğiz bakalım
gunsa1 Susamtanem1 benim de bugün lekelenmem oldu korkuyorum. Yerleşme kanaması yaşayıp 4 5 gün sonra tekrar lekelenme yaşayınca tedirgin oldum 1725 beta değerim umarım her şey yolundadır 🙄
Neslihan5252 ikincimucizemmmm Valla ben mide bulantisindan yoruldum her sabah gelip gidiyor ağrılarım arada oluyor önceden daha çok sıktı şuanda 9 haftalik olduk
Elifkskl Aysenur-ozturk bende aynı valla perşembe ver tekrar dr dedi iple çekiyorum gelse biran önce diye benm çok akıntım yok hayatım boyunca akıntısı olan bir insan değildim progestan yapıyor biraz sadece
Neslihan5252 seldaas çok az vence 700 benim kanda 22068 cıktı beta hcg en son 4 ocakta gitmiştim şimdi doktorumda 9 haftalik dedi ultrasonda
minikhamsiciik ebru05 aynıyız benimde yarin randevum var ve kısmetse bebisi ve kalp atışlarını duyacağız 😍 Rabbım sağlıkla kavuştursun yavrularimiza ☺
Zeynep_99 Saripapatyam1 bizde 7 haftalığız benimde bel ağrım ve kasik ağrım hala devam ediyo doktorum düşük önleyici igne verdi şuan ona devam ediyoruz canım doktora bu şikayetlerini mutlaka soyle