ikincimucizemmmm Susamtanem1 evet canım akıntıyla beraber kahve lekelenmem olmuştu progestan verdi doktor kullandım hala kullanıyorum geçti şükür ama heran tekrar gelir diye korkuyorum çok dikkat edip kendimi yormuyorum
Alisaseyma4 ikincimucizemmmm Bende 5 haftalik hamileyim kanama oldu doktor bana iğneyle progesteron hap verdi . korkuyorum dusuk olacak diye sizde bebek göründümü
Ozgenurrtuncc Susamtanem1 evet benim de 2 3 gündür decan eden bi lekelenme var dün doktora söyledim pregeston verdi sadece ama korkulcak bişey değil çoğu kişi yaşıyormuş çünkü sadece dikkat etmek lazım
Susamtanem1 Ozgenurrtuncc bende takip ediyorum şuan devam ederse yarın doktora gitmeyi düşünüyorum böyle kahverengi diyemiyorumda baya açık kahverengiydi
Mervee8 Ozgenurrtuncc Ozgenurrtuncc Kızlar benim 8.haftada kan boşaldı resmen koştur koştr hastanrye gittim diğer haftalardada her hafta krımzıı kanamam oldu az da olsa çok şükür 14.haftadayım şuan bi sıkıntı yok ama 13.haftaya kadar öyle geçti kahvede oldu kırmzııda korkmayın özellikle stres yapmayın bazı kanamaların bebekle alakası yok
Brcf ikincimucizemmmm 5+5 haftalıgız yarın dıktora gıdıcem cok heycanlıyım bel agrım var 2gundur cok fena😔
Eylul2797_ Susamtanem1 Brcf ayniyiz canjm ama benim kesem gorulmedi neden bilmiyorum hcg degerim dusuk cikiyor
ikincimucizemmmm Brcf bencede benim doktorum alttan bakmakta sıkıntı yok ilişkiye girmek bile alttan bakmaktan daha tehlikeli demişti
Nilya88 Susamtanem1 2 gn önce oldu benimde kahverengi lekelenmem gece acile gittim progestan iğne verdi bide dubahaton du galiba hap onu verdi iğneyi üç gğnde bir vuruluyorm inş bi daha olmaz
Eebbrruuu Susamtanem1 aynısı bende oldu dün doktora gittim kese arkası küçük bir alanda kanama var dedi progestan verdi endişelenme ama çok fazla yorma kendini dedi.
ikincimucizemmmm Nilya88 inşallah olmaz bu ilk üç ay bizler için ne kadar zor geçiyor ya daha ilk haftalardan hep stres doluyuz
Nilya88 ikincimucizemmmm aynen öyle ilk gebeliğim benim hiç böyle tahmin etmemiştim çok zormuş sağlıkla doğsunlarda çekeriz geçer bu günlerde inşalah
ikincimucizemmmm ikincimucizemmmm kesinlikle ama sonu çok güzel olacak İnan ve yaşa ikinci kez anne olucam herşeyi unutmuşum gibi yaşıyorum
ikincimucizemmmm ebru05 bence duyarsın canım çünkü benim doktorum 6+2 de sesledi beni kalp atışı için inş duyarsın pıtpıtları
minikhamsiciik ebru05 aynıyız benimde yarin randevum var ve kısmetse bebisi ve kalp atışlarını duyacağız 😍 Rabbım sağlıkla kavuştursun yavrularimiza ☺
Aynur-13 PurpleTail merhaba yalnız olmadığıma o kadar sevindim ki hiç bulantım olmadı bikaç gün başım döndü sadece hiç lekelenmem de olmadı 7 haftalığım bende bi sorun var diye hayıflanıyodum kendimce
Gzmglr PurpleTail ya benm mideme bişi oluyor ama asla çözemiyorum. Bulantı gibi ama tam da öle değil gibi, yanma gibi bazen offf çok acemiyim sanırım 🙈