Ruzgarperisi doktorum bana da pıhtılaşma çok az var ama bebeği kaybettirecek kadar değil dedi ama yine iğne kullanıyorum tedbiren. Yani bütün kayıplarım dan sonra vücudun bebeğe karşı antikor üretiyor direk savaş açıyor ve atıyor dedi sebeb olarak çünkü bütün testler yapıldı eşime bana rahim filmi çekildi hiç bir şey çıkmadı en son öyle bir ihtimalin üzerine gidip tüp bebek tedavisinde kullanılan bir ilaç yazdı kortizon içeren kızımı evel Allah sonra doktorumuzun tedavisi sonrası aldım kucağıma 🙏 bu arada doktorum çok iyi bir perinatolog onun da etkisi var çünkü en az on tane kadın doğum uzmanına gittim bulamadılar sebeb hatta bana en sonuncusu sen anne olamazsın asla hamile kalırsın ve hep böyle düşer bebeklerin dedi açık açık