Ben de geçen yıl ocak ayında kürtaj oldum. Daha sonra pandemi olunca beklemek istedik. Baktık biteceği yok aralık ayında hamile kaldım 9 haftalık oldu. Hiçbir sorun yaşamadım. Sen içini ferah tut. O kadar çok insan bu durumu yaşıyor ki. Sonrasında sağlıkla çocuklarını kucaklarına alıyorlar.