Mom433 öncelikle çok geçmiş olsun. Benim ve eşimin genetik testi gitti hiç bir şey çıkmadı, benim rahmima bakıldı orda da hiç bir şey çıkmadı yani bizim kayıplarımızın bir sebebi yoktu kesin olan sizinki gibi. Ben en son doktora yalvardım bi hastalık söylesinde ilacını alırım en azından yavrum tutunur diye ama adam bana ne sen de ne eşinde bir şey yok dedi. Bu vücudun atması olayını da tamamen tahmini söyledi yani bir şeye dayanarak değil ben hatta dedim hocam ya yine kaybedersek o da bana yine deneyeceğiz olana kadar deneyeceğiz farklı yolları dedi o şekilde oldu şuan da da bu tedavi kızımda başarılı oldu diye 2. Bebeğimde de aynı tedaviyi uyguluyor asla değişmeyeceğiz dedi.