Beren1ekim insallah pandemi biter ve gonlunuzce dagitirsiniz ama dogumum subatta ben ne hastaneye ne eve ziyaretci almayacagim annelerimiz dahil cunku onlar da risk grubunda. Lutfen sizler de dikkatli olun “sadece kendi ailem esimin ailesi gelecek” diyenleri goruyorum da virus yabancidan gelmiyor arkadaslar. Bu işin vicdani sorumlulugu cok agir sizin yuzunuzden bir sevdiginize veya bir sevdiginiz yuzunden size bebeginize bisey olursa vebali cok agir. Lutfen herkes cok dikkatli olsun kurallara uysun ki bir an evvel su virusten kurtulalim🙏 hamilelere ve emziren annelere aşı yapilamadigini da unutmayin.
Herkese saglikli dogumlar ve insallah saglikli gunlerde gonlunce guzel kutlamalar diliyorum.