basakhanim istanbul3434 ben de aynen böyle düşünüyorum akla mantığa uygun olan da bu. Ama eşim 3 kardeşini ve ailesini hastaneye çağırmaya çok meraklı. Şimdiden tartışma halindeyiz
istanbul3434 basakhanim Allah kolaylik versin zaten pandemide en buyuk mucadele insanlara laf anlatabilmek, eşiniz gibi dusunen cok kisi var malesef
Hanife_ikranuR Beren1ekim biz hastane icin bisi yapmadık ama mevludunde bebek arabalı kokulu taş ve teşbih bide lokum hediye ettik
Susamcan Melike2 evet bende instagramdan buldum ☺️ İsteğe bağlı desen de yapıyormuş bende çikolata üzerindeki deseni ve yazıyı yaptırdım takım olsun diye ☺️
Susamcan Melike2 bence de Mevlüt filan olmaz bu gidişle yaptırılanlar da artık en kötü elden ele dağıtılır 😂
Melike2 46138ady canım siparişi yeni verdim tasarım bekliyorum çok yoğunlarmış bugüne yetişmedi yarın tasarımı yollucaklar istediğim gibiyse onayladığımda baskıya alıcaklar https://instagram.com/3m_lazer?igshid=tosa88a394oj 3m_lazer bu sayfadan yaptırıyorum
Lifebaby Beren1ekim virüs var hiç birsey yapmayı düşünmüyorum Onun yerine ihtiyacı olan bir aileye bebeğim adına yardım etmeyi düşünüyorum daha ise yarar birsey magnet buzdolabı süsü gibi seyler bana saçma geliyor