Beren1ekim Kızlar hastanede ve kuranda bebek hediyelikleri olarak ne yaptınız? Veya ne yapmayı düşünüyorsunuz?
Azrabetulunannesi Beren1ekim ben yaptırmıyacağım zaten virüs var bir tek yakın tanışlarım için magnet yaptırdım ama hastaneye falan yaptırmayı düşünmüyorum
Buketkucuk Beren1ekim ben hastanede birşey yapmayı düşünmüyorum çünkü zaten pandemi var ziyaretçi kabul etmeyeceğiz. Eve gelenler de yakın tanıdıklarımız olacak onlara da magnet yaptırırız diye düşünüyorum 🌼😌
Melike2 Susamcan Beren1ekim Hastaneye ziyaretci yasak olduğu için kendi yakın çevreme balon model açaçak be aynı model isimli çikolata yaptırıyorum. zaten pandemi bu şekilde devam ederse mevlüt falan da olmucak o yüzden de bişey yaptırmayacağım canım
Melike2 Susamcan bende kendi yakın çevreme balon model açaçak yaptırıyorum canım yeni sipariş verdim tasarım bekliyorum baskı onayı için. İnstangramda mı yaptırdın sende 😊
Ortmenanne16 Beren1ekim https://hizliresim.com/WwLmsT Bu şekilde el havlusu ama size ayıcık yapıp yolluyor site adını yazıyor nazar boncuğu ile yolluyor kurdele rengini siz seçiyorsunuz 🙏🙏🙏
Beren1ekim Buketkucuk doğuma var daha benim allahın izniyle haziran başı gibi görünüyor. Belki ozamana kadar pandemi azalır bir umut..
Beren1ekim Melike2 aşıdan umudumu yitirmek istemiyorum belki yaza doğru duzelir diye düşünüyorum.. ben yinede ne olursa olsun hatıra kalması adına yakın cevreyede olsa bir hediye yaptırma taraftarıyım :)
Susamcan Melike2 bence de Mevlüt filan olmaz bu gidişle yaptırılanlar da artık en kötü elden ele dağıtılır 😂
Ortmenanne16 Beren1ekim neşeli hediyelikler Google yazınca çıkar başka alternatifler de var illa ayıcık yapmıyor
Susamcan Melike2 evet bende instagramdan buldum ☺️ İsteğe bağlı desen de yapıyormuş bende çikolata üzerindeki deseni ve yazıyı yaptırdım takım olsun diye ☺️
Abcxyz Beren1ekim ben sadece cok yakinlara bebisimin adina kurani kerim yaptircam okundukca bebisim de anilsin diye 🥰🥰
Melike2 Beren1ekim ben 60 adet magnet açacak yaptırıyorum konu komşu ve yakın akraba çevreme vericem 160 adette çikolata yaptırdım yeterli olur diye düşünüyorum, bu dönemde pek gelen olmaz gelmeyenlere yollucam birileriyle hatıra 😁
minnie123 Beren1ekim ben hiçbir şey yaptırmıcam virüs var hastaneye ziyaretçi yasak, eve de misafir almıcam sadece eşimin annesi babası iki kardeşi hepsi o. Eşim işyerinde arkadaşlarına lokum dağıtacak o kadar. Zaten fazlasına gerek duymuyoruz