Bende de insallah 13 mayis oglum azeri‘mi bekliyorum daha cok fazla bsy yok büyük seyleri hallettik ama baya sey eksik pandemiden dolayi malesef yasadigim ülkede her yer kapali cok eksigim var umarim yakin zamanda acilir ve hallederim rabbim hepimizi bir avazda kurtarsin sag saglim kavusalim yavrularimiza 🤍