Bizimde tahmini doğum 1 Mayıs gözüküyor, çok kilolu hamile kaldım 8 kilo verdim 1 kilo geri aldım 🙈🙈 Alışverişte de eşim askeri personel ve Suriye de olduğu için dışarı çok çıkamadım genelde internetten yaptık pandemi var diye; kıyafet, battaniye, tekstil, bakım ve çoğu ihtiyaçlarını bitirdik elhamdulillah, geriye araba,beşik,ana kucağı gibi ihtiyaçları kaldı onları da babamız izine gelince alacağız Allah’ımın izniyle, eşim kalan ihtiyaçlar için beğendiğinin resmini at alalım diyor ama hiç hamilelik sürecinde yan yana olamadık birlikte de alışveriş yapamadık bende beraber alışveriş yapmak istiyorum izine gelebilirse birlikte alacağız ama gelemezse mecbur diğerleri gibi alacağız, dua edin kızlar eşimle tez vakitte sağ salim kavuşayım, Rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻💙🌎