bus91 iştah konusu valla bizde de öyle ,az yiyim engel olayım diyorum bu sefer bebiş kg almaz diye endişe duyuyorum ,şekerden korkuyorum ,derin derin düşünceler ,orta yolu bulacaz inşallah☺️☺️kiyafetler ve tekstil ürünleri tamam gibi ,bu hafta odasına karar verdik ölçü alınacak , çalışıyoruz bir yandan başka zaman da yok pandemiden zaten her şey yavaş ilerliyor,biz de durumlar bu şekilde 😍