Bende 7+5 im ama tatlı olarak bitter çikolatasi yiyorum ama deli gibi turşu limon tuzlayıp yiyorum ama erkek olsun istiyorum o yüzden hepinize sormak istedim belki bir ihtimal ye ekşiyi çıkar hakkiyi diye olurmu onun için sormak istedim hepinize çok ama çok teşekkür ederim saol un cinsiyeti ni öğrendiğimde tekrar yazicam buraya inşallah bende sizden birisi olurum 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘 Ne zaman öğrenebilirim 16 dan sonrami