civciv1520 Allah izin verirse oğlum olcak 🧿🥰🤲 daha adetime 6 gün vardı öyle bir turşu istedim ki deli olucam sandım , daha sonra hamileliğim kesinleşti Aralık ayında ekşi bir meyve aserdim , çevremde herkes kız dedi oğlum olcak 🤗😅
kubr_pak Damlaranadagtekin Bende çok ekşi turşu yedim, Allah’ın izniyle kızımız olucak 🙏🏻 Ama benim bildiğim ye ekşiyi çıkar Ayşeyi
Glcn27 Hamileliğimin başından beri en çok ekşi yedim tatlıdan tiksindim hatta şekerli olan herşeyden midem bulanıyordu aşırı ve oğlum olacak hayırlısıyla 🙂
Dnz_yksr Damlaranadagtekin cok eksi yedim kızcağızim olacak lakin 4. Aydan sonra asiri tatli yemeye başladım hic alakası yok boyle seyleri abartmayın bence 🥲
Eda115354 Damlaranadagtekin ben hiçbir şey aşermiyorum ne olur? Ama tatlı midemi bulandırıyor bi kere tatlı aşerdim o. Normalde hep tuzlu yiyorum ve bazen mayhoş şeyler 🤷🏻♀️
Abdullahm1 Damlaranadagtekin bunların hepsi hurafe 🙈 Allah ne dilemişse o cinsiyet yoksa bununla alakası yok. Hatta tam tersini diyenlerde var Ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi, ya tatlıyı doğur Hakkı’yı. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ İnsanlar cidden inanıyor :( )
Damlaranadagtekin Ben ekşi tuzlu çok sevdiğim için ve erkek olmasını istediğim için acaba olurmu diye size sormak istedim ihtimalleri değerlendirmek için 😂😂😂
_sumeyyebedir7_ Damlaranadagtekin ben ilk başta kavanoz kavanoz turşu yedim limon yedim hatta ekmek arası yapıyordum turşuyu o derece oğlum olacak bi ara tatlı yedim şimdi ikisini bir tüketiyorum 😂
Damlaranadagtekin _sumeyyebedir7_ bende öyleyim başlarda limon diye turşu diye krize girerdim şimdi ikisinide yiyorum ya 10+6 dayız işte
Bebegimgeliyo Damlaranadagtekin kesinlikle ben 🤣🤣 domatese limon sıkıl yiyorum az önce çikolata yedim midem bulandı hamileliğimin başından bu yana tatlı asla yiyemiyorum
Mom726272 Damlaranadagtekin bende tatlı eksi karışıktı Bi zaman tatlıyı yiyemedim Bi zaman e kişiyi ama çoğunluk tatlı yedim ben oğlum oldu Bi sefer de ne istediğimi bende anlamıyorum artık😅 şunu mu yesem bunu mu yesem 😅
Tohumcuk Damlaranadagtekin normalde de tatlıyı sevmem erkek bebek bekliyorum ama turşu ve çiğ köfte beni ve bebeğimi daha çok mutlu ediyor
Sumisalii Damlaranadagtekin bendede ye eskiyi dogur ayseyi iki kizimdada eksi yedim 3 hamileligim si.dide yiyorum tatliyi ama yine ayse geliyor degismesse insallah degisir
Peraaaa Ay deli gibi ekşi yedim.. Limonu soyuyorum tuza bandırıp bandırp yiyorm, kızım oluyormuş ama emin konuşmadı doktor amcamız 🤣
Yetgineslihan Damlaranadagtekin valla hamilelik boyunca tatlı yemedim hiç canım istemedi. hep ekşi yedim kızım olacak nasipse