serenty_123 bigunanneolucak Doğrudur haklısınız bizde genetik te vermiştik 3 ayı bulmuştu o zamanda bebek düşünmedik ne yol izleyecegimizi bilmedigimiz için malesef
bigunanneolucak MerveKaya38 arkadaşım iki kere kimyasal gebelik yaşadı aynı doktora gidiyoruz ona sonucu görmeden başlamış o yüzddn sordum hepsi yapıyor mu diye teşekkür ederim
yasemin257 bigunanneolucak Banada doktor tüp bebek transferinde pihtilasmam olmadigi halde ccoraspin yazmisti. Ama neden yazdigini bi türlü anlamamistim. Sonucta negatif oldu ztn. Yani siz test sonucunuzu bekleyin. Acele etmeyin. Bu durumlarda hersey yerince verilse hem sizin icin hem bebeginiz için en sagliklisi ve dogrusu olur. 😊
bigunanneolucak yasemin257 ya çok haklısın canım ama psikolojim o kadar bozukki bi an önce bseyler olsun istiyorum 😞😞😞
serenty_123 bigunanneolucak o genetik ti cnm kromozom bakıldı pıhtılaşma en geç 3 haftaya çıkar benim öyle çıkmıştı üniveriste de yaptirmistim
portakalcice Benim arkadaşıma da kan pıhtılaşma testi yapmasını istemiş ama ola ki gebe kalirsan iğne + ilaç baslicaz demiş. Bu şekilde yapan doktorlar var yani. En güzeli doktora sorun endişeniz kalmasın.
serenty_123 bigunanneolucak vallahi ben şimdi sizin için girip baktım tahlil tarihlerime 30 ocakta vermişim 4 şubatta cıkmış sonuçlar o derece kısa sürede yani
serenty_123 bigunanneolucak ozaman pandemi yoktu ondandir belki bizim genetik pandemiye denk geldi geç çıktı şuan hastaneler yoğun oyuzden olabilir cnm
bigunanneolucak serenty_123 evet canım olabilir bakalım hayırlısı o zaman ben gitmiyim doktora bekliyim