bigunanneolucak ben coraspirin kullanıyorum, ama tedvi ile olduğu için doktor önerisi ile.kardeşimde vardı pıhtılaşma, heterezigot. Ben yaptırmadım genetik test. Pıhtılaşma sorununuz yoksa , ki düzeyleri var dozları ona göre belirleniyor, gebelik kaybınız yoksa, doktor da vermediyse gerek yokki. O iğneler tehlikeli, dozları önemli, dr da elinizde tahlil sonucu olmadan yazsa bile riskli.