İki kayıp sonrası genetik teste gittim sonuçlarımı çıkmasına 3 hafta var iken 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim kadın doğum doktoru direk gidip hamile olduğunu ve sonuçlarımı öğrenmek istiyorum dememi söyledi sonuçlarımı anında verdiler sonuçlardan sonra başladık iğneler sonuçlar olmadan başlamıyor genelde doktorlar