Dilara1503 dalga gecilcek bi konu degil ciddiyim ben. Sizde ne guzel yazmissiniz tedbirini al gerisi allahtan diye.ikili uclu testleri falan yaptirmayin diyenler var.ama ilaclari kullanin diyenler var.ben lafimi onlara soyluyorum. Bu tarama testlerinde sadece down sendromuna bakilmiyo.trizomi diye bi hastaligada bakiliyo.allah korusun ya cok kotu bi hastaligi cikarsa? Her testi yaptir her onlemi al her ilaci kullan ,sonra cocuk senin cocugun eger sorun cikarsa ve yinede dogurmak istersen dogur buna kimse karisamaz.ama testleri yaptirmadin ve bebegin kalbinde sorun var dogar dogmaz ameliyat edilmesi gerekiyo.o zaman nolcak?