Doğum sancım tuttuğunda son kez ultrasona alındım orada bebeğimin yüzde 90 engelli olduğu söylendi eee ne yapalım siz doğurtun yeter dedim, hamileyken böbreğinde sorum var dediler, downlu olabilir dediler aldırabilirsin istersen bile dediler. Dediğim tek şey evlat benim evladım. Veee oğlum bir doğdu ki o gün doğum yapan bebekler arasındaki en en sağlıklısı 3.150 gr 51 cm ve doğduğu an etrafa dikkatli dikkatli bakıyor ebenin sesini dinliyor çok şükür Rabbim sabrımın duamın karşılığı olarak evladımın da sağlığını bağışladı❤️❤️