Cevremde bahsedınce tepkı gordugum ve benımde zaten ıkılemde kaldıgım bı konu bu
kımsenın yarına garantısı zaten yok evet goz gore gore ben anneyım ben cekerım ben yaprım dıyerek evladımn hozumn onunde erımesını tukenmesını ıstermıydım bılemıyorm acıkcası evet dını ve psıkoljık boyutunuda dusunurdum ama bıle ısteye dunyaya getrdgmde vıcdan azabıda ysardım cunku ben annelık yasaycam dıye cocugumu onsekılde bı hayata mahkum etmek ne bılıyım dusunemıyo bıle ınsan beynı bı yerde error verıyo butun cocklara sglk sıhhat versın allahım ne dıyelm dusundkcede ıcınden cıkamıyorm ben zaten