Mucizeeemmmmmm mommysweet işk zamanlar 5 litre içtiğim bile oluyordu şimdi en az 3 litre çok nadir litre
Kimkibu mommysweet gündüzleri 2.5 3 litre içiyorum zaten yarısı ilaclarla bitiyor😂😂 gecede 1 litre gidiyır uyku arasında :)
mommysweet Kimkibu bende 1 hapı 2 bardak suyla içiyorum valla hahahaha sanki gitmicek gibi geliyo mideye :)
Kimkibu mommysweet gyneferon, d vitamini, genesis multivitamin, coraspin, progestan😂 bende ilac bitmiyor😂😂
mommysweet Kimkibu maşallah maşallah yaaa hahha bende sadece regenesis bide devit 3 ama regenesis zaten yetiyor kocaman :)
Ozlem_oren Suyu ne kadar içmek istesem de içemiyorum maalesef😔 içince kusuyorum bu beni yoruyor artık su içmekten korkar oldum napacağımı şaşırdım
mommysweet Ozlem_oren ahh kıyamam canım ya aslında içmek istiyosun içemiyosun o daha da kötü inşallah geçer bi an önce