icimdekikelebek Nazlicann1993 benim doktorum susuz bırakma kendini 2 litre yeterli zaten yediklerinden de su alıyorsun dedi
_Elifffffff_ mommysweet en fazla 4 bardak😕 bu bulantı yüzünden asla içemiyorum zorla 4 5 bardak oluyor 😭
mommysweet _Elifffffff_ ya kıyamam içerisine tarçın falan katıp içsen belki bulantının önüne ggeçer mi acaba
mommysweet ayseeerl13 benimde öyle hemen yoruluyorum ssanki dilim damağım kurumuşş gibi oluyor hemen bide tabi bu maskelerden :(
PapatyaGuzelii Yaa ben şuan çok vicdan yaptım maşallah nasıl içiyorsunuz 4,5 litre çok çok tebrik ederim sizleri hanımlar. Benim bir buçuk litre bilemedin 2 litre oluyor daha fazla içemiyorum 🥺
mommysweet PapatyaGuzelii olsun yine 2 lt de içbiliyosun :) biraz daha gayret edersen 2.5 3 ü de başarırsın inanıyorumm :)