mommysweet Ozlem_oren ahh kıyamam canım ya aslında içmek istiyosun içemiyosun o daha da kötü inşallah geçer bi an önce
BurcuLice mommysweet yani akşama kadar 1.5 u geçiyordur 500 ml bardağım var onunla 2 bardak bitiyor sonra küçüğe geçiyorum 😬
Tugcekkkkk mommysweet suyun geldi doğuruyor sun zannettim 😂 öyle adapte olmuşum ki hamileliğe su diyince aklıma amniyon sıvısı geliyor😂😂😂
Alyamm_ mommysweet 26 aylık kızım var hala saat başı uyanıyoruz (memeyi yeni biraktırdım) oldum olası gece su içerim alışkanlık diyelim ☺️
Abcxyz ebryy yoo dahiliyeye gittim kontrol icin doktor sordu soyledim masallah devam et dedi. Kadin dogum doktorum sordu soyledim masallah devam et dedi 😂
Madinanin-Annesi mommysweet 2.Ama bilmem isiticidan dolayimi gecelerde iciyorum artik.Bogazim kuruyor.Ama sonrada gecenide toletde geciriyorum.Ben cok icerdim doktorum yine ich 2ye sal dedi oyle yapiyorum