Azrabetulunannesi mommysweet bilinçli olarak 1,5 ilaçla birlikte yemekle birlikte gece uyku arasında fln derken 2,5 oluyor
Nazlicann1993 mommysweet iyi yine 3 litre en ideali zaten doktor bana 3 litre in altına inme demişti ama son günlerim midem bulanıyor artık sudan🙄
icimdekikelebek Nazlicann1993 benim doktorum susuz bırakma kendini 2 litre yeterli zaten yediklerinden de su alıyorsun dedi
Azrabetulunannesi Mervefdnc16 canım ne olursa olsun bir anda içme etki etmiyormuş direk idrara çeviriyormuş bir şişeye doldur bulunduğun odaya koy gün içinde onu bitirmeye çalış o zaman içiliyor
Mervefdnc16 Azrabetulunannesi Bilmiyordum içesim zaten gelmiyor içtiğimdede birden içiyordum dikkat ederim 🙂
Buketkucuk mommysweet evet inşallah bu alışkanlık doğumdan sonra da sürer bol bol ödem atar kilo veririz😋
birprensesvebirprensannesi mommysweet 3 litre tüketmek zorundayım zorla da olsa içiyorum enfeksiyon gitsin diye 🤷
mommysweet birprensesvebirprensannesi çok geçmiş olsun inşallah bir an önce gider bu sayede alışmışta olursun canım iç bol bol :)
M-Esraa Maalesef çok içemiyorum öyle susuyorum kana kana su içmek istiyorum ama maalesef iki bardak peş peşe su içsem direk çıkarıyorum korkumdan su içemez oldum anca ilaç içerken içiyorum onuda içince direk midem agzıma geliyor😔😔
mommysweet M-Esraa canım öyle birden yüklenmektense uyandığından itibaren her saat başına 1 bardak su olarak kendini şartlasan bile akşam 8 e 9 a kadar kaç lt su içmişolursun :) telefonuna her saat başına hatırlatma da kurbailirsin su iç diye :)
hazal1991 mommysweet ben başlarda 3 lt’ye çıkıyordum şimdi max 2 lt oluyor yapamıyorum içemiyorum 🤷♀️😔
mommysweet Sukran_inc hadi ya 😔 dediğim gibi yapabilirsiniz telefona hatırlatıcı koyun her saat başı 1 bardak 🥰
Selenbale13 Sukran_inc canim su icemiyorsaniz bir sürahinin içine sevdiğiniz meyveleri atin şu kokusu gider hem rahatlıkla içersiniz şu hayattir