Semabkr Hic oyle dusunme canım bi şekilde doğacak ben muayeneye gitmistim sanci cıktı doktor bakti 3 cm acilma var. Benim bebegiminde karin cevresi önde gidiyordu iri bebek dediler 3375 kilo doğdu simdi diyorum keske eve gonderselerdi de evde sancimi bekleseydim suni çekmek inan daha zor ki bi de acilma olmazsa sezaryene alma olayları var 7 saat sanciyi çektiğimle kaldim ben