MihricanA şimdi doktor bana deseki normal doğum su haftadan sonra senin ve bebeğin için riskli derse ben normal yapmam hiç riske atmam. Özele gidiyorum normalde. 33. Haftada devlet hastanesine gittim. Oradaki doktor senin bebeğinin kafası üç hafta önde bebeğin down sendromlu olabilir falan dedi. Biliyor musun önde olduğunu dedi. Bende evet dedim sen normal doguramazsin dedi bana bende doktoruma danıştım. Oda yapabilirsin açılma olursa dedi. Devlete kalsa beni direk sezeryana yönlendirecek. Riske atmam ama. Doğum sonrası zorluk yaşamak istemiyorum. Hatta benim doktorum dedi ki şuan 3200 Gr. Kilosu normal için iyi olsada kafası kanaldan çıkmayabilir dedi. Mecbur o nerse onu yapacagim. 😌😏