Merhaba hanımlar bugün hasteneye geldim bir hafta sonra eyer kendiliğinden gelmezse doğumu başlatırız dedi. Doktorum hiç Altan muayene etmedi, Sordum başka gelişinde ederiz dedi açılma olup olmadığını sordum yok dedi, alttan muayene etmeden ultrasondan anlıyorlarmı açılma olup olmadığını🤔🤔