Emine_81 EdanurZ benmde 40+1 yarin kontrole cagirdi muayne ediyorum yoksa eve gonderirmi nasıl oluyo bilgi verirmsn
EdanurZ Emine_81 canım ben üniversiteye gidiyorum devlete gitmiyorum ama bana 41 e kdar bekleyeceğiz dedi ondan sonra suni sancı verilecek dedi İnşallah kendiliğinden gelirler
Tugcu01 Ayprens haftada bir gidiyorum en son o zaman baktılar ondan sonra normal kontrole gittim hep bakmadilar yani
EdanurZ Emine_81 henüz 40 hafta kontrolüne gitmedim canım çarşamba günü gideceğim 40+1 olacak yapar mı muayene bilmiyorum 🤷🏻♀️
3636 babyackgz bende 38 haftalik oldum bakalım yarın kontrol var 5 gün önce ağrım vardı gitti gelmeye pek niyeti yok 😁