EdanurZ Tugcu01 41 e kadar bekletebilir seni canım benim doktorum da 40+1 de çarşamba günü kontrole çağırdı yine gelmezse 41 e kadar bekletecek sonra suni verecek öyle dedi
EdanurZ Ayprens bende canım sağlıkla kucağıma almak istiyorum o süreci hayırlısıyla sağlıkla atlatmak istiyorum bi an önce
Tugcu01 EdanurZ evet öylede düşünüyorum bekleticektir bencede inşallah kendi sancim gelir ya suniden biraz korkuyorum 🙄
Emine_81 EdanurZ benmde 40+1 yarin kontrole cagirdi muayne ediyorum yoksa eve gonderirmi nasıl oluyo bilgi verirmsn
Tugcu01 Ayprens haftada bir gidiyorum en son o zaman baktılar ondan sonra normal kontrole gittim hep bakmadilar yani
EdanurZ Tugcu01 inşallah canım tabi suni de verse yapcak bişey yok ama kendiliğinden gelsinler bizim için daha iyi 😌