Ssba26 Cigdem_ckmz Salı günü 41+0 olacağız suni sanci ya da sezeryan dedi doktorum 😱😱 bel ağrısı var sadece ama o da belirti değil sanırım🤔
Cigdem_ckmz Ssba26 evet ya İnşallah bir mucize olurda normal yaparsın canim biz niye boyle olduk anlamadım 😔
Ssba26 Cigdem_ckmz Çok sağol canım inşallah 😍 valla hep erken doğum korkum vardı belki o yüzden ters tepti😂
Ssba26 Cigdem_ckmz İnsallah canım çünkü bu kadar bekledim normal olsun istiyorum 😔 hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza insallah
3636 babyackgz bende 38 haftalik oldum bakalım yarın kontrol var 5 gün önce ağrım vardı gitti gelmeye pek niyeti yok 😁
Cigdem_ckmz Ssba26 valla canim bende taa 37 den beri diuorum bugün yarın simdi de doğmuyor 😂yarın bi gideyim ne oluyir