tgba22 benimde öğlen çok geldi dün sonrasında gelmedi inşallah bugün gelmez🙏 çok yerde okudum ama ilk seferde antibiyotikle atlatmak zor diye 2 seferde kurtalamayan çok. Çok moralim bozdu enfeksiyon ya geç kaldıysak sanki aniden suyum gelicek diye korkuyorum. Ya geçmezse diye