Bendede sarı akıntı bar bazen yeşil gıbı gelıyır ama bazen sut beyazıda oluyor ama koku kasıntı ıdrarda yanma hıcbısey yok doktoruma dedım kasıntı kotu koku olmadıgı surece hamılelıkte olan fizyolojik bı akıntıdır dedı ama gınede bazen suphelenıyorum ama bılmıyorum 3 gebelıgım 2 evladımdada boyle akıntı olmamaıstı hatırlamıyorım