Nrgsalp ben de yapıyla alakalı olduğunu düşünüyorum öne büyüyor karnım yanlardan kilo almadım iyi bir şey aslında ama karnın aşağıda doğuma yakın aşağı iner dediklerinde moralim bozuluyor hiç yukarı çıkmadı ki insin diyorum anlamıyorlar içimi şişiriyorlar resmen.Doğuma kadar memlekete gelmeyeceğim birdaha insanlar felaket tellalı