yasemin333 söylemedi, yakın zamanda perinatoloğa da gittim o da herşey yolunda dedi kendi doktorum da. Ama bir sonraki muayenede soracağım doktora. Benimle aynı haftada olup o de erkek bebek bekleyen arkadaşım var, onunla konuştuk onunki de göbek deliğinin altında hareketler de alttaymış. O da geçen perşembe perinatoloğa gitmişti ona da birşey dememişler