Nisanannesiii yasemin333 Perşembe öğrendim riskli olduğumu. Sizinki baştan beri böyleyse bi sıkıntı yoktur ama ben değişimi farkedip korktum
yasemin333 Nisanannesiii evet göbeğim büyümeye başladığından beri böyle büyüdü yukarıya çıkmadı.inşallah öyledir hepimiz sıkıntısız atlatırız
yasemin333 Birmom kasılma nasıl oluyor ?bilmiyorum nasıl olduğunu.Ama herhangi bir ağrım sıkıntım yok çok şükür.
ZZeyynePP yasemin333 rahmin böyle top gibi oluyor sertleşiyor bebek bir tarafa toplanıyor büzüşüyor gibi düşün doğuma yakın daha net anlarsın yaşadıkça benim gebeliğim biraz riskli ve sürekli kasılmaların oluyor bende ilk hamileliğimde anlamıyordum ama bunda anlıyorum ağrılarımda oluyor aynı zamanda
Nuray23 Nisanannesiii canim makat durusu duruyor olabilir. Benimde senin dedigin gibi oncesinde yanlarima yukarilara tekmeler oluyordu daha sonra hep asagiya vurur oldu ve gogus altim bos gibi oldu. Doktora gittim makat duruyor dedi o yuzden asagida hissedersin ve agirlik asagida toplanir dedi. Rahim agzina filan bakti kapali dedi. Uzunlugunu da olctu 39 mm. 4cm nerdeyse skinti yok dedi. Ters durdugu icin yani. Bu arada 28 haftama girdigimde gittim. Kasik agrilarimda oluyor surekli asagiya vurdugu icin. Doktor daha cok doner kucuk daha dedi. Hayirlisi artik😊
Nuray23 Nisanannesiii o zaman sen bi doktoruna gorun bi baksin herhangi bi skintisi olur mu olmaz mi en azindan kafan rahat eder ona gore onlemini alirsin canim
ZZeyynePP Nisanannesiii benim ilk oğlumda ne aşşada ne yukarıdaydı ve öylece de doğum yaptım herkes aşşaya karnın inmemiş doğumun uzak falan 36 da doğum yaptım şimdi de kızım olucak inşallah 19 haftayız hep aşşada hiç çıkmadı sen aldırma bence bu kadar
ZZeyynePP Nisanannesiii bende hep biraz tedirginim malesef riskli olduğu için kendimi ne kadar korkutmamaya çalışsamda olmuyor dimii?
Ozlem23 Nisanannesiii benimde hep göbek deliğinin altında hareket ediyo arada sağında yada solunda oluyo ama genelde hep hareketleri aşağıda hep oyledi hiçbir doktor bişi demedi detaylı ultrasonda başı asagidaydi hatta doğuma hazir bekliyo diye düşünmüştüm
yasemin333 ZZeyynePP yatakta ani döndüğüm zamanlar çok nadir karnımda sertleşme oluyor bebek toplanıyormuş gibi öyle uzun sürmüyor düzeliyor hemen anlattığın derecede değil ama sürekli olmuyor nadiren hissediyorum.Ağrılarım da yok çok şükür soracağım doktora gittiğimde rahim ağzı kapalı ,uzunluğu iyi plasentanın yerleşimi iyi diyor doktor hep sanırım baştan beri aşağıda büyüğü için vücut yapısıyla alakalıdır diye düşünüyorum.
ipekkkkkkk7 yasemin333 Birşey olmaz canim Allah’ın izniyle sen yine de doktoruna sor ama benim bebeğimin de başı yukardaydi 35.haftamda döndü
ipekkkkkkk7 yasemin333 Canım birşey yoktur Allah’ın izniyle korkma bence benim bebeğim dönene kadar benimkide böyleydi daha yeni yukarı çıktı
ZZeyynePP yasemin333 bebekten bebeğe değişiyor benimde genelde ani hareketlerden sonra oluyor ani kalkarsam ani oturursam yatakta dönerken vs sağlıkla al kucağına canım ❤️
Burcakoca2526 Birmom benim de kasılmalarım oluyor, sebebi ne acaba, şu an 18. Haftadayız, doktorum daha fazla su iç dedi, sizin bir bilginiz var mı bu konuda?
Birmom Burcakoca2526 yani bazi bebekler boyle olurmuş zor geçermiş hamilelik benim ilk kizimda 27.haftada başlamıştı bunda nerdeyse 5 aydan once basladi hicbir sıkıntı olmamasına rağmen kasilmalarim oluyordu belkide vücutla alakali biseydir ben progestan kullandim bir sure ve dinlendim bol bol