Bnde 9+6 hamileyim. Dün bebeğimin kalbinin 1 hafta önce durduğunu söyledi doktor. Perşembeye kadar doğal yoldan düşük beklicez dedi antibiyotik verdi .olmazsa cuma kürtaja alıcaz dedi. Korkuyorum ilk gebeliğim. Bi an önce geçsin bitsin diyorum moralim alt üst hala inanamıyorum😞