Gzdehnm ya ne kadar üzücü doktordan kaynaklı bence bende ilk gebeliğimde kürtajdan korktum herkes kürtaj olma dedi korkuttu beni doktorum karşısına aldı sen hemen bebek istiyceksin o acıları çekersen çok yıpranırsın ki haftam büyüktü içinde parça kalma ihtimali çok yüksek kanamam yoktu vücüt atmaya bilir mecburi kürtaja almam gerekebilir ilk doğum gibi sancı çekmen sana çok zarar verir piskolojikmen dedi kürtaj 10 dk birşey eskisi gibi rahim kazıma felan değil hepsi pilastik aletler daha temiz olacak rahmin daha çabuk toparlar diye o kadar güzel ikna edici konuşmuştu ki gerçekten iyiki dedim çünkü evde daha sonra kendim düşük yaptım o acı çok kötü allah yaşatmasın kimseye