Kızlar bugün sağlıksız gebelik olduğumu öğrendik 8 haftalık bebeğim hiç gelişmemiş 5 haftalık da kalmış kalbide oluşmamış doktor kürtaj dedi kürtaj olmadan düşürme yöntemi var mı doktor düşük ilaçlarının artık satılmadığını söyledi aidin Salih kitapları okuyan var mı acaba o ne öneriyordu bu durumda kanamam da yok hamile gibiyim çok uyku yorgunluk halsizlik var napacağım?