Merhaba! Arkadaşlar 3 Aralık’ta transferim oldu 14 Aralık test günümdü maalesef negatifle sonuçlandı.. fakat bi kaç gün önce 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim halen şoktayım tüpbebek doktoruma gittim progestan iğneye başlattı iğnleri biliyorsunuzdur çok ağrı yapıyor.. sonra özeldeki doktoruma durumu anlattım iğnelere gerek yok dedi haplarına geçtim hapada gerek yok aslında 1 ay kullan dedi kafam karıştı düşük tehlikesi falan bişi demediler