Canim bende 7+1 ikiz gebeyim salı günü benimde açık pembe ve sonrasinda kırmızıya dönen kanamam oldu çarşamba günü doktora gittim kan pıhtılaşması olduğunu ve doğuma kadar kan sulandirici kullanmam gerektiğini söyledi kan sulandiriciya başladım 2 güne kesildi kanama şükür tabi doktor hep yan uzan dinlen dedi bu arada benim tüp bebek olduğu için ben transferden beri progestan 200 kullaniyorum zaten belki sendede pıhtılaşma vardır korkma