biyologul
biyologul ben de o haftalardayken kanamam vardı progestan günde 2 kez kullandım ama geçmedi sonra doktorum crınone jel diye bisi gerdi şırınga gibi vajinadan sıkılan jel ve 2 gün geçti hemen kesildi. Doktorunuza sorun isterseniz tavsiye ederse mutlaka kullanın. Şimdi 20. Haftam bitti ins sizin de öyle olue yıpratıcı bir süreç rabbim yardımcın olsun