Ya bende bi anormallik var sanırım hiç ama hiç korkmuyorum 🤭 29+2 yiz hiç düşünmüyorum doğumu 🙄 herkes benim yerime yeterince korkuyor 🤭 o gün geldiğinde nasılsa kokucaö diye aklıma getirmiyorum doğumla ilgili hiç birşey okumuyorum dinlemiyorum 🙉 inşallah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏