Elf0016 Eaf ben de çok korkuyordum 5 gün oldu doğum yapalı ben sezeryan oldum panik atak olmama rağmen spinal oldum
Zeynepsuveannesi Busbus58 bende ayni durumdayım 30 hafta olduk bu gün içinde hem bir endişe hemde biraz korku var
Svcnbydmr Doğum değil de bebeğimin boynunda çift kordon var en çok ondan korkuyorum bı aksilik yaşamadan doğumum olur inşallah
ilseng Svcnbydmr aynı durumdayız benimkide takmış iki tur kolyesini. Kaç haftalıksınız doktorunuz normal doğum icin be diyor
Busbus58 Eaf bnmde zordu ama bu sefer devlette yapmıycam onun rahatlığı var sanırım başıma ne gelecek bu sefer bilmiyorum ama😄
Kubicim Ebru555 kız korkulcak bişey yok. Ben dün yaptırdım kasmadıkça bişey olmuyo özellikle çatal da çok rahattı 😂😂😂
Anne_adayi33 Elf0016 sağlıkla büyütün bebişinizi 🙏 sezeryan için sakinleştirici yaptılar mı? Bende de panik atak ve anksiyete var da merak ediyorum.
Acer Elf0016 canım anlatabilir misin nasıl geçti iğneyi falan yaparken hissettin mı bendede panik atak var çok korkuyorum
Elf0016 Anne_adayi33 ben doktoruma yapmasini soylemistim sakinleştirici inanki gerek bile kalmadı o kadar basitmis aylarca boşuna kendimi korkutmusum herşey yarım saatin içinde oldu bitti hiç korkma
Acer Anne_adayi33 canım bendede panik atak var doktorumla konuştum sakinleştirici yaptıracağını söyledi inşallah ise yarar
Eaf Miskokulum35 ah herkez benden demek ki bende öyleyim epidural olmak istiyorum. Bakalim kan sıkıntım olmazsa insallah
Miskokulum35 Eaf aynen bende epidural düşünüyorum ama nasıl olur bilmiyorum. Çatım nasıl olur. Aklımda tonlarca soru 🥴
Ftmaydn Eaf evet ben korkuyorum günler yaklaştıkça daha da telaşkanıtorum. Ama oğluma kavuşmak için de gün sayıyorum :)
Miskokulum35 Eaf yok canım ya malesef. Ablam sezaryen oldu çatı dar diye. Çevremdekiler kimisi sezaryen kimisi normal doğum. Senin varmı